Lololololololololo :*

Assalamualaikum :)


Nama dia Muhammad Nur Hakim bin Muhammad . Betul tak ? Aku main taram jea nih . Orang kata die comel , aku macam , comel kea ?! Orang kata die handsome , cam tengkorak hidup jea aku tengok . Tuu dulu . Masa aku tak kenal dia lagi . Masa awal lagi dorang baru bertapak dekat MRSM aku . Ceh ayat macam maktab bapak aku yang punya . Tapi sekarang , its upside down . Aku yang cakap die comel dan handsome bila orang lain yang deny . Lol teruk kan ? Dangerousnya when how someone can easily affected our mood and situation .

Aku tak berapa rapat dengan dia sangat . Keadaan mungkin . Perbezaan batch dan jantina . Three four . oy girl . Yang aku tau die nii ada kakak and abang . Caring and loving one .  Kakak die cantik , abang die handsome . Well , gen turun dekat adik . Die niiiii minat Avenged Sevenfold . Rock layan , jiwang pun layan . Aku yang tersakiti , Tercipta untukku , Tuhan jagakan dia . Buka sebarangan lagu jiwang tau . Hehe . Muka kapak , hati dalam mau lembut . Paling aku kagum dan amazed dengan dia is , dia main gitar . Wiwiwi . Bukan senang tau nak jumpa orang reti main gitar sekarang nii . Lol aku suka dia main gitar masa malam persembahan masa minggu aktiviti kot dekat maktab . Ikut flow je dia main . Well congrates .

Gambar blur kan ? Idk laa you . I took this picture because , ini jea yang aku rasa okey . Nampak laa berpendidikan dan berwawasan sikit kan . Walaupun di situ agak snobbish sikit . Takpe , okay for me kot . Well nak bagitau , he was my adek angkat dekat maktab . And yet , he still . Lol lama kot . Dari aku F2 . Bahahah aku lupa dari tahun .

Muhammad Nur Hakim , sakitnya menyayangi tanpa disayangi kembali . 
Dik , i love you . No matter what . Only you forever okeyy ? Peace :*
Akim :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan