Untitled .


Assalamualaikum .
 
Tengok gambar . Okeyy . Bukan tuu aku nak cakap sebenarnya . Sebab aku pun tak tau nak cakap ape . Hidup aku makin kegersangan day by day laa . Rasa diri mengalami lo-self confident pulak lelama . Sebab tak confront dengan ramai orang . Rumah nii ade few people jea . Tuu laa pasal .
 
Apepun , Pray For Gaza everyone . Ramai saudara Islam kita di sana . Mereka menghadapi serangan bertubi tubi daripada Yahudi laknat . Anak anak kecil selalu jadi mangsa . Kena bakar and such things yang Yahudi buat dekat saudara Islam kita di sana . I cried bila kadang kadang terbaca some news or pictures yang menunjukkan anak anak kecil yang dah mati , yang rentung kena bakar . Rasa sangat sedih sebab membayangkan saudara sendiri yang kena . Rasa sangat sedih , sebab murahnya harga sebuah nyawa bagi Yahudi . Rasa sangat sedih , sebab tak mampu buat apa apa untuk selamatkan saudara seislam yang tinggal dan menderita kat sana . Hanya mampu berdoa kan ? Hanya mampu angkat tangan dan doa kepada Allah untuk selamatkan Gaza daripada terus diserang :(
 
Oh yea hari nii 20 Nov eh ? Rasa macam tak percaya 6 hari dalam sejarah hidup dah nak berlalu . Lagi 2 hari jea . Sampai 22 November nanti . Bulan 11 pun dah nak habis . Bulan 12 pulak yang akan mendatangi hidup . Mesti busy bulan depan . Aku dah laa banyak tuisyen . Tuu laa nii laa tuu laa nii laa . Ehe , aku tak pandai macam korang laa yang tak perlu ambik tuisyen untuk SPM tahun depan . Subjek Maths dengan Science aku dah laa lemah lemah semua . Opssss , jangan tanya aku dapat gred apae untuk ujian sem yang lepas . Yang penting aku nak cakap , aku bersyukur even aku dapat 3.01 jea . Boleh laa untuk aku . Tapi yang penting , effort mesti digandakan . Aku mengaku aku kurang bagi effort on this stuff . Aku banyak lalaikan diri dalam hal hal yang tidak berfaedah . Kan sedih tuu . Takpe , niat untuk berubah mesti ada . sebab ALLAH TENGOK EFFORT KAN , BUKAN NATIJAH :)
 
Byeee Assalamualaikum dear muslimin and muslimat . Take care :*
Lotsa loves and hugs , Ain yang dah turn to Nabilla . Harus respect :>
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan