Yang Indah Hanya Sementara

Assalamualaikum :) 

Kukikis setiap sisa rindu dalam hati .
Engkau yang pergi biarkan saja . 
Pabila kini kau kembali . 
Di sisimu ada si dia . 
Pertemuan ini kosong maknanya . 

aku cuma ain . seorang ain . aku bukan penyajak . aku manusia biasa . tajuk post adalah tajuk novel . aku perembat . Annur Puteri , i'm sorry . nukilan anda menjadikan saya seorang yang sangat berjiwang karat sebab saya memang minat puisi and all this type of gurindam sajak syair seloka whatsoever . sajak yg ditulis oleh Mia Batrisia jugak menjadi tumpuan dan fokus utama saya sebab ia sangat menarik . ia tiada kaitan antara yang hidup ataupun yang mati . juga tiada kaitan denagn yang jauh ataupun yang dekat . 

well , entry ini akan melekat sampai one fine day , aku kembali semula ke rumah . satu hari nanti , aku percaya aku akan pulang jua akhirnya . 


sekian , mekaseh :*
love , ainnabillaAN <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan