Rumah Manis Rumah Masam C(:

Assalamualaikum penduduk bumi yang cute mute comel lote semua . apa khabar semua ?! sihat ? alhamdulillah bersyukur ke hadrat Illahi kerana masih lagi Dia bagi kesempatan untuk korang semua teruskan hidup :) 

yes ! akhirnya akhirnya akhirnya >.< kembali jugak aku ke rumah nii . rasa janggal pun ada . tangan pun kaku dah lama tak sentuh keyboard nii . selama sebulan lebih aku tak menjejak kaki dekat rumah , macam macam perkara terjadi dekat maktab . and yes , some of the thing happened adalah challenging buat diri aku sendiri . di akui , kadang kadang aku rasa macam nak lari dari masalah . tapi orang yang lari dari masalah adalah orang yang penakut . so , just face it walaupun aku tau aku tak kuat .

 hubungan yang kini terjalin antara kawan kawan , baik baik sahaja . kami still tahan among each other , still ada untuk satu sama lain . walaupun syaitan kerap hasut anak Adam supaya memutuskan sillaturahim antara manusia , kami berjaya patahkan hasutan . Allah ada untuk kami . tetap ada untuk selamanya . hubungan yang terjalin dengan orang jauh pula , setakat nii alhamdulillah went smoothly . tak pernah lagi dengar apa apa bad stories about him . sedar tak sedar , ehh dah hampir setengah tahun dah ? ape pun , thanks to Allah sebab kekalkan long-distance relationship nii . terima kasih jugak kepada yang percaya , yang menjaga , yang melindung , yang sedia menolong dan membantu :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan