PKP .

Assalamualaikum ! dan salam 1 Malaysia *semangat patriotik*

post kali ini pendek sahaja . aku ingin mengucapkan tahniah kepada 13 orang pelajar tingkatan 4 MRSM Batu Pahat yg telah dipilih daripada 33 orang pelajar batch kita yang memohon sekali . pelajar berikut adalah hafiz tarmizi , alif noh , haris riduwan , hafizzudin azlan , azzizan mansoor , irsharuddin , fatin aqila , aisyah akhwan , nuraina nabilah , arin afifa , maryam sofia , hanis haziqah , dan atikah mishan yang telah pergi terlebih dahulu untuk menggapai impiannya di Sekolah Permata Pintar . tahniah untuk korang semua :')

jaga diri baik baik yep semua . belajar rajin rajin . jangan lupa kan kitorang semua dekat MRSM Batu Pahat tuu . semoga korang berjaya tempuh hidup dekat tempat baru . thanks and sorry too for everything . kita semua tak pernah rapat , but kita tetap satu batch . rasa sedih dan kehilangan tuu tetap ada walaupun tak besar mana . cuma aku harap , hubungan kawan antara kita tetap akan kekal sampai ke syurga , insyaallah . andai panjang umur , kita berjumpa lagi nanti .

and for those who stayed at MRSM Batu Pahat , goodluck jugak guys and gals . kita teruskan usaha kita untuk terus majukan maktab and bring Batu Pahat ke puncak yang lebih tinggi selepas ini . oh yeah , we can do it guys ! believe in ourselves !



p/s : setiap yg berlaku , ada hikmah di sebaliknya . terima dengan redha , Allah sdg menguji keimanan kita terhadap-Nya .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan